Irshaad & Tanisha exploring the world and getting lost in beautiful places

Reactie op de reacties

Hallo lieve mensen!

Toch nog even een berichtje van ons, omdat we hele leuke reacties vanuit Suriname krijgen.

We kunnen helaas niet direct op de reacties reageren dus doen we het even zo.

Wat leuk dat we helemaal vanuit Suriname zijn gevolgd. Helaas is onze reis ten einde, maar toch leuk dat de reacties blijven komen. Ik zou zeggen: vooral blijven doen!

Joe Jency, we hebben daar zeker genoten! En we hopen echt dat onze volgende vakantie naar Suriname zal zijn! Zeker om ook het binnenland te zien (Irshaad is nog steeds op zoek naar een slang, haha) en zodat Irshaad kennis kan maken met de familie daar. Hij is daar nog nooit geweest en staat bijna te springen om te gaan. Het is jammer dat de tickets zo duur zijn, dus moeten we flink sparen voordat we kunnen komen. Maar we houden hoop, misschien volgend jaar. Wanneer komen jullie weer hier heen? Dat zou ook gezellig zijn hoor!
Bedankt voor de complimenten over mijn schrijfstijl. Geloof het of niet, ik krijg zulke reacties best wel vaak van mensen en diep in m'n hart zou ik ook wel een boek willen schrijven. Als ik wat meer tijd ervoor zou hebben zou het best wel kunnen. Wie weet, na mijn studie of als ik gezegend wordt met een mooi verhaal dat ik kan opschrijven.
Die jeep past inderdaad bij mij he, zo klein dat ik ben. Alleen zou ik niet durven om erin te rijden. Hier in Nederland wel, maar daar in Alanya zeker niet. Ik ben nu weer veilig thuis in mama's kleine rode ferrari (haha nee hoor, is een suzuki) waarmee ik kan racen.

Het is jammer dat Suriname zo ver en duur is. Ik mis de familie daar heel erg, ik mis Suriname ook heel erg en ik weet ook 100% zeker dat Irshaad het daar zeker naar zijn zin zou hebben. We blijven hard werken, goed onze best doen, flink sparen en bidden en hopelijk kunnen we snel daar op vakantie komen.

We zien wel wat de toekomst ons brengt.

Nogmaals, bedankt iedereen en blijf de site in de gaten houden voor nog meer foto's en filmpjes.

Liefs vanuit Amsterdam

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!