Irshaad & Tanisha exploring the world and getting lost in beautiful places

Just hold on we're going home

Zucht.

Why do all good things come to an end..

Het is zover. Onze mooie reis zit erop. Wat hebben we genoten. Het mooie weer, de prachtige plaatsen, het lekkere eten, de relaxte sfeer..

We zitten nu te wachten tot we over een uurtje worden opgehaald. Nog een laatste keer eten in het restaurant en dan is het zover.

We hebben een lange reis voor de boeg. Genoeg tijd om na te genieten van deze bijzondere ervaring voordat het echte leven en nieuwe uitdagingen weer gaan beginnen.

Ik vind het heerlijk om alle verhalen op te schrijven. Niet alleen voor ons zelf, maar ook voor jullie. We hopen dat jullie weer hebben kunnen meereizen en meegenieten.

Wie weet welke mooie reis in de toekomst op ons pad komt waar ik over kan schrijven.

Till then!

Love,

Tanisha & Irshaad

Reacties

Reacties

Soenar

Tanisha & Irshaad, fijn dat jullie onwijs hebben genoten en nieuwe ervaringen hebben opgedaan in het land waar ik ook graag vertoef en zeker thuis voel als ik er ben. Ik hoop dat het grotere gedeelte van Indonesia waar nog veel meer te bewonderen en aan te bevelen is, jullie kunnen verleiden om nog eens terug te komen. Namens tante Putri (heb sommige passages haar met plezier bijgestaan ????) & ik 'terimah kasih' dat wij mogen meereizen en mee genieten van jullie reis.
Voor straks 'Selamat Jalan' dan 'Selamat kembali di Belanda'.

Tante Putri & Oom Soenar

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!