Irshaad & Tanisha exploring the world and getting lost in beautiful places

De laatste dag

Hallo lieve mensen!

Ten eerste: Hartelijk bedankt voor de extra foto´s!

We hebben nu ruimte voor 400 foto´s maar ik weet niet eens of we wel zoveel foto´s hebben gemaakt!! Het zal me niet meer lukken om nu nog meer foto`s te zetten, want we worden over een half uur opgehaald om naar het vliegveld te gaan. Maar ik heb nog wel wat geüpload (ook video´s). De rest volgt wel als we weer thuis zijn. Dan is de verbinding ook veel sneller.

We hadden de kamer nog een dag extra gekregen voor €20 dus we hoefden gelukkig niet te haasten vandaag en de hele dag buiten te blijven. We hadden alle tijd om alles in te pakken en na te checken of we compleet waren. Laatste moment nog kleine dingetjes gehaald en nu is het maar afwachten tot de bus ons komt halen.

We hebben een hele leuke vakantie gehad. Van te voren wisten we niet goed wat we moesten verwachten, maar als we erop terug kijken hebben we het heel leuk gehad en is het zeer goed bevallen. Het eten, het weer, de mensen en vooral de omgeving. Eigenlijk alles!

Voor iedereen die een keer goedkoop een weekje vakantie wil is Alanya zeker een aanrader.

?n een week tijd zijn we blaka geworden, ?rshaad is afgevallen, ik ben aangekomen, hebben we matties gemaakt, heerlijk gegeten, lekker uitgerust en hebben we een mooi stuk buitenland mogen zien.

Mijn tijd is nu op. Tot in Nederland allemaal!!!

Güle Güle

Mohammed & Mehnaaz

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!