Irshaad & Tanisha exploring the world and getting lost in beautiful places

De laatste loodjes

Merhaba allemaal!

Ja, ja de vakantie zit er bijna op. De laatste paar dagen gaan best wel snel. Sinds dinsdag hebben we eigenlijk niks bijzonders meer gedaan. We hebben alles al een beetje gezien en we zijn nu ook wel behoorlijk moe. Op dinsdag zijn we bijna letterlijk de hele dag binnen gebleven en hebben we lekker uitgeslapen. Gisteren zijn we nog wel even op pad geweest naar de berg met de burcht. We zijn met de stadsbus helemaal naar de top gegaan en zijn daarna helemaal naar beneden gelopen. Dat was erg warm, maar het lopen viel wel mee. Pas ´s avonds voelden we die pijn in onze benen! Maar het was het wel waard. Ook hebben we de afgelopen dagen steeds in de avond op de Attaturk boulevard gelopen bij de winkeltjes. Het is dan lekker koel buiten en gezellig buiten EN je kan dan heel veel dingen voor een koopje krijgen. Dus we zijn een beetje wezen shoppen en ?rshaad is prof in afdingen geworden! ?edereen noemt hem toch ´'fr?iend´' dus daar maakt hij mooi gebruik van. Ook worden we nog steeds elke keer gevraagd waar we vandaan komen en door onze Suriname tasje zetten we Suriname wel een beetje op de kaarthier.?rshaad heeft dusveel 'vr?enden' gemaakt enik heb er een vriendin bij. Nmelijkeen mevrouwin een winkeltje die mij om een of ander reden heel aardig vindt. Zeverwelkomtonsaltijd heel hartelijk en vraagt steeds of we even langskomen. Dus morgen nemen we nog even afscheid van haar.

We gaan zo beginnen met inpakken. Eigenlijk hebben we gisteren al het meeste gedaan, maar we hebben nog wat spulletjes gekocht en sommige dingen kunnen pas op het laatste moment. Er is voor ons een vluchtwijziging. Het scheelt niet veel maar ik heb de gegevens naar jullie gemaild.

?k heb nu niet zoveel tijd meer op de pc dus het verhaaltje blijft vandaag kort. ?k heb nog wat foto's geplaatst en een filmpje! Heel misschien kan ik morgen de laatste foto´s plaatsen en anders moeten jullie wachten tot we weer thuis zijn.

Nou nog even en dan zijn we er weer hoor! Maar voor nu Güle Güle!

Liefs uit Alanya

(merhaba = hallo en güle güle = tot ziens)