Irshaad & Tanisha exploring the world and getting lost in beautiful places

Geen stress op dag 6 - goodbye beautiful Alanya

Dag 6, onze laatste dag in het mooie Alanya. Wat hebben we weer genoten. Zo erg zelfs dat de vakantie te kort aanvoelt. Maar dat kan alleen betekenen dat het een goede reis is geweest en dat het voor herhaling vatbaar was.

We moesten vandaag voor 12.00u uitchecken, maar we worden pas om 20.00u opgehaald dus hebben we de kamer nog wat langer geboekt. Nu hoefden we pas 17.00u eruit. Nog een hele dag voor ons dus.

Nog een laatste keer door de winkelstraat wandelen en op ons gemak alles inpakken. Heel relaxed, geen stress. De ultieme manier om je vakantie af te sluiten. Geen haast, geen gedoe. Zelfs nog even tijd om tussendoor nog even uit te rusten.

En nu voor de laatste keer genieten van het lekkere eten en een wandelingetje maken op het strand voordat de bus ons weer meeneemt naar het vliegveld en de vakantie officieel voorbij is.

Het is al de hele dag bewolkt en heeft zelfs even geregend. Alanya huilt om ons vertrek en wij huilen een beetje mee. Het liefst gingen we nog niet weg, maar ons leven wacht op ons.

We hebben genoten! Wij hopen dat jullie ook een beetje hebben kunnen meegenieten. Bedankt voor het mee reizen en tot de volgende vakantie!!

Heel veel liefs,

Irshaad & Tanisha