Irshaad & Tanisha exploring the world and getting lost in beautiful places

Explorationday op dag 2

Nadat we letterlijk knock out waren na de lange reis, waren we al vroeg weer op en op pad. We zitten dit keer op een andere locatie dan de vorige keer. Toen zaten we aan de kant van de berg met het kiezelstrandje en dit keer zitten we aan de kant van het Kleopatra strand (of zoals Irshaad het noemt: white beach). Dat is weer aan de andere kant van de berg. Het hotel waar we dit keer in zitten is klein en afgelegen, maar we zitten wel heel centraal. Het strand is aan de ene kant op 3min loopafstand en aan de ander kant loop je direct de winkelstraat op. 15min verderop heb je de boulevard met piratenschepen zoals je ze nog nooit hebt gezien. De een nog geweldiger dan de andere. Dus al met al zitten we hier goed.

We hebben dit keer geen geweldig uitzicht op de bergen en het strand zoals de vorige keer, maar als je op het dakterras bent, maakt dat alles weer goed. Wat een prachtig panorama uitzicht over de stad! De kamer is erg klein, maar aangezien we toch meer buiten zijn, hebben we in ieder geval de basisdingen tot onze beschikking. Alles is goed schoon en het personeel is erg vriendelijk. Dus we hebben niks te klagen.

Vandaag stond in het teken van verkenning. De buurt verkennen en plannen wat we de komende dagen gaan doen. Daar was niet veel tijd voor nodig aangezien we al heel snel door een verkoper werden gestrikt om "informatie" te krijgen over excursies. 5 min zou het duren. 3 kwartier later gingen we weg met 2 excursies op woensdag en donderdag en een auto voor vrijdag. En natuurlijk omdat we weer een "friend" hebben gemaakt en zo leuk en jong zijn, kregen we een goeie deal. Or so he says...Nee hoor de truuk hier is dat je moet doen alsof je het niet wilt..dan zakken ze met hun prijs totdat je ja zegt! We kijken in ieder geval uit naar de komende dagen!

De rest van de dag hebben we eigenlijk besteed aan wandelen door de straten, lekker eten en in de avond in een restaurantje naar het songfestival kijken (yay Douwe! :D). Hoogtepunt was wel toen we langs een restaurantje liepen waar een country zanger live aan het optreden was en we de dansvloer vol zagen met.......hele schattige oudere echtparen! Geweldig!!!

Lekker rustig aan vandaag, want vanaf nu is het elke dag vroeg op. We gaan het weer beleven.

Irri en Tani